Wednesday, June 15, 2016

Toorpuder (2-le)

                                

Mulle meeldib hommikuti putru süüa, aga vahel tüütab tavaline puder ära. Juba ammu olen tahtnud vahelduseks katsetada toorputru, aga ei ole selleni veel jõudnud. Peamiselt seetõttu, et olin toorpudru suhtes pessimistlik - ei tundunud, et see võiks sama hästi maitseda kui läbi keedetud puder. Aga esimene amps oli väga positiivne üllatus - täitsa maitsev oli! Isegi elukaaslasele meeldis ja mul lubati seda putru ka tulevikus teha :D. Retsepti sain peaaegu muutmata kujul Pireti blogist. Mina tegin putru tavalise piimaga, aga võib katsetada ka soja, mandli või tesite piimadega. Mandlilaastud ja marjad teevad pudru ka juba mõnusalt magusaks, nii et soovitan agaavi- või vahtrasiirupiga pigem koonerdada. 

4 spl kaerahelbeid
3-4 spl chia seemneid
4 spl mandlilaaste
2 dl piima
kreeka jogurtit
agaavi- või vahtrasiirupit
marju, puuvilju

1. Pane kaerahelbed ja piim õhtul kaussi ning lase hommikuni seista.
2. Lisa juurde chia seemned ja madlilaastud, sega läbi ja lase 10 minutit seista.
3. Jaga puder kaussidesse. Tõsta peale paar supilusikat kreekajogurtit ja meeldivad marjad ning nirista peale agaavi- või vahtrasiirupit.

No comments:

Post a Comment