Wednesday, September 14, 2011

Nigella Lawson Everyday Brownie


Kunagi oli Kanal11-es pühapäeviti Nigella kokasaade. Seega iga pühapäeva hommik olin mina teleka ees :). See, kuidas Nigella toidust rääkis, seda esitles, need vahendid, mida ta söögi tegemiseks kasutas- see kõik oli mõnus rahustav ja tekitas isu ka sõbrad külla kutsuda ning 3 käiguline õhtusöök valmis meisterdada. Muidugi, kes olid sellised fännid nagu mina, teavad, et Nigella retseptid ei ole kalorite lugejale :D.

See brownie´de retsept oli minu esimene katsetus üldse brownie´sid teha. Ja tulemus oli väga mõnus. Eriti meeldib mõrumate ja rammusamate kookide austajatele. Selle retsepri leidsin youtube´ist ja vähendasin veidi suhkru kogust. Kes tahab, saab retsepti video kujul üle vaadata.

150 g võid
u. 220g muscovado suhkrut/tavalist suhkrut
75 g kakaod
150 g jahu
1 tl küpsetuspulbrit
4 muna
1 tl vaniljet või 2 tl vaniljesuhkrut
piimašokolaadi

1. Sulata või, lisa suhkur ja sõelu hulka kakao. Sega ühtlaseks.
2. Lisa omavahel segatud jahu ja küpsetuspulber.
3. Sega munad vanilje või vaniljesuhkruga, lisa kakao segule ja sega ühtlaseks.
4. Lisa tükeldatud piimašokolaad. Vala vormi.
5. Küpseta 190 C juures umbes 20 minutit. Lase jahtuda, raputa peale tuhksuhkrut ja lõika tükkideks.

Brownie peaks pealt jääma kõva ja krõbe ning seest veidi toores.

PS: ma panin mõned pähklid ka sisse.

No comments:

Post a Comment