Sunday, March 11, 2012

Mooniga muffinid (12)



Üks minu lemmikuid toidu ajakirju on Toit&Trend. Seal on tavaliselt ka 10 mingi magustoidu/küpsetise retsepti. Juba ammu olen oodanud, et selleks küpsetiseks oleks muffin. Selle aasta Märtsi-Aprilli numbris lõpuks ongi :). Ja enamus neist on päris põnevad, näiteks granaatõunamuffinid, kuhu läheb ainult 3 sl suhkrut, ning banaani- ja küpsise muffinid Domino küpsistega. Nii et on retsepte, mida katsetada.

Mina alustasin mooniga muffinitest. Suuresti seetõttu, et mul olid peaaegu kõik koostisosad olemas, retsept on lihtne ning lisaks, olen ma ühest oma lemmikblogist (Mitmekesi köögis korraga) mitu korda sidruni ja mooni kooslust muffini või keeksi kujul näinud ja kiidusõnu lugenud. Pean mainima, et mooni seemned ja sidrun on koos tõesti mõnusad. Seemned krõmpsuvad hamba alla ja sidrun on lihtsalt hea. Lisaks on muffinid suured ja kohevad. Uued lemmikud :).

Minule mooniseemend maitsevad, seega panin tunduvalt rohkem kui retseptis oli :).

1 sl mooniseemneid (mina panin 3)
1,75 dl piima
120 g võid
2 muna
2 sl sidruni/apelsini/ mandariinikoort
4 sl sidrunist, apelsinist või mandariinist pressitud mahla
1,75 dl suhkrut
0,5 tl soola
2,3 tl küpsetuspulbrit
6 dl jahu

1. Sega mooniseemned 4 sl piimaga ja lase umbes 10 minutit seista.
2. Sulata või. Lase veidi jahtuda.
3. Lisa sulavõisse tsitruse koor ja mahl, mooniseemned, munad ning klopi ühtlaseks.
4. Sega omavahel kuivained.
5. Lisa kiirete liigutustega segades kuivained ja piim mooniseemne segusse.
6. Jaota tainas muffinivormidesse.
7. Küpseta 175 kraadi juures 25-30 minutit.



Muffinid oleksid kindlasti suurepärased veidi hapuka toorjuustu glasuuriga (lisa toasoojale toorjuustule maitejärgi suhkrut ja vahusta).

No comments:

Post a Comment