Monday, July 12, 2010

Külmsupp peediga



Ühel hommikul pidi mul suu üllatusest lahti kukkuma, kui mu mitte supiarmastajast noormees palus lõunaks külmsuppi teha. Kolasin veidi toidusaitidel ringi ja leidsingi toidutarest sooja suveilma suurepäraselt sobiva kerge külma supi peediga. Algul olin supi suhtes skeptiline, aga see ületas mu ootused ja teen kindlasti teine kordki. Retseptis on kirjas, et supp on neljale, aga ma tegin umbes poole koguse ja juba sellest jätkus neljale. Nii et olge kogustega loovad ;).


2 väikest kurki (eriti hea marineeritud kurgiga)
2 tomatit
3 keedetud kartulit
2 keedetud muna
8 dl keefiri
2 väikest keedetud peeti
soola
pipart
suhkrut
maitseaineid (näiteks till, petersell, murulauk)

1. Tükelda kõik ained väiksemateks tükkideks.
2. Lisa juurde keefir. Maitsesta soola, pipra ja suhkruga. Sega ja naudi kohe.

No comments:

Post a Comment